درباره چاپ رسام

چاپ رسام را بهتر بشناسید

مجتمع چاپ و بسته بندی رسام در سال 87 ، همگام با پیشرفت صنعت چاپ در دنیا، تکنولوژی و پروسه‌ی چاپ را در تبریز بهینه سازی کرد. این مجموعه خوشنام و باتجربه در سال‌های اخیر، دستگاه‌های پیشرفته چاپ افست را تهیه و راه‌اندازی کرده است. در زیر تعدادی از دستگاه‌های جدید که به مجموعه رسام چاپ اضافه شده‌اند، اشاره می‌کنیم:

دستگاه افست 2 ورقی 4 رنگ مدل 2004‌

  • افست 2 ورقی 2 رنگ
  • برش پرفکتا برنامه دار‌
  • لترپرس 2.5 ورقی هایدلبرگ
  • سلفون حرارتی دهنه 92 اتومات
  • 2 دستگاه لاک باتم و جعبه چسبانی

آنچه که دراین سال‌ها فعالیت در عرصه چاپ و طراحی برای ما یک دغدغه بوده است، چیزی نبود جز افزایش سرعت، کیفیت، دقت و به حداقل‌ رساندن هزینه چاپ. اما امروز می‌دانیم که فقط داشتن دستگاه‌های پیشرفته و به روز دنیا و روند صحیح چاپ، نمی‌تواند موجب رضایت مشتری شود. لذا ما با افزایش تنوع خدمات و فاکتورهای کیفی دیگر در طرح تجاری خود یک زنجیره در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم با ارایه خدمات بهتر، ارزشی به کسب‌ و کار شما بیافزاییم.

 

زنجیره خدمات چاپ رسام حلقه گم شده ندارد

1- مشاوره

معمولا کسب‌وکارهای کوچک و متوسط اطلاعات دقیقی دارند. بهتر می‌دانند که برای چاپ چه روشی را سفارش دهند. به خوبی می‌دانند که چه کاغذی برای چاپ طرح‌های آن‌ها مناسب است. اما کسب‌وکارهایی هستند که در انتخاب روش چاپ، نوع رنگ دانه‌ها و جنس کاغذ اطلاعات کافی ندارند و شاید انتخاب یک روش نامناسب می‌تواند هزینه زیادی در پی داشته باشد. رسام چاپ با هدف حمایت از کسب‌وکارها مشاوره رایگان می‌دهد. شما در ساعت کاری رسام چاپ می‌توانید، تماس بگیرید و کارشناسان ما، شما را در همه امور مربوط به چاپ راهنمایی می‌کنند.

2- طراحی

اولین و ابتدایی‌ترین کار در چاپ طراحی است. هر رنگی با ذائقه مخاطب بالقوه سازگاری ندارد و هر طرح زیبایی و چشم‌نوازی هم شاید روی کاغذ زیبا جلوه نکند. طراحی و گرافیک در صنعت چاپ خودش یک تخصص است. در صورت مشاهده خطاهای رایج در طرح گرافیکی شما، مشاوران رسام چاپ حتما در مورد طرح شما پیشنهادهایی خواهد داد. اما چنانچه هنوز طرحی را آماده نکرده‌اید، ما آمادگی کامل برای ترجمه تبلیغات و حرف‌های شما روی طرح هستیم. کافیست تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.

3- چاپ

شما در هر سایز و تعداد که درخواست نمایید، رسام چاپ آماده ارایه خدمات است. برای برآورد هزینه و مشاوره جهت چاپ با ما تماس بگیرید.

4- چاپ و بسته بندی

یکی دیگر از خدمات ما، چاپ و بسته‌بندی است. اگر یک کسب‌وکار هستید. ما مسئولیت طراحی تا چاپ بسته‌بندی محصولات شما را به عهده می‌گیریم.

5- ارزیابی کیفی

بعد از اتمام فرایند چاپ، کارشناسان ما در رسام چاپ، در طول فرآیند چاپ بر نحوه چاپ نظارت می‌کنند. زمانی‌که پروژه شما به اتمام رسید، باید فرم ارزیابی کیفی توسط ناظرین تکمیل و مهر شده باشد.

6- رعایت زمان تحویل

ما معتقدیم، زمان تحویل در هر کاری اهمیت دارد، اما در بحث چاپ زمان تحویل یک فاکتور خیلی مهم است. ممکن است نیم ساعت دیرکرد در تحویل، کل پروژه تبلیغاتی یا آموزشی و حتی خط تولید یک کاخانه یا کارگاه را مختل کند. از این رو، ما زمان تحویل پروژه‌ها را طبق برنامه ریزی دقیق مشخص می‌کنیم و تمام تلاش‌مان اینست که پروژه در زمان مشخص شده تحویل دهیم.

7- نظرخواهی از مشتریان

ما بعد از اتمام هر پروژه از مشتریان نظرخواهی می‌کنیم، تا چنانچه در در کارمان ایرادی وجود داشته باشد یا نتوانسته باشیم رضایت مشتری را جلب کنیم، مدیران مجموعه اقدامات لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.